Dodane dnia 2012-02-27 08:47
Nowa wersja 1.4.35
W dniu 27 lutego Zespół Obsługi Klientów Systemu Kancelariusz rozpocznie dystrybucję nowej wersji systemu zawierającej zmiany oraz nowe funkcjonalności do Systemu Kancelariusz, jakie wprowadziliśmy na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy.

Wszyscy Klienci korzystający z wersji licencyjnej otrzymają przygotowany upgrade wersji w ramach umowy licencyjnej. W najbliższych dniach Państwa opiekunowie z ramienia firmy Info Baza skontaktują się z Państwem i omówią sposób podniesienia używanej wersji Systemu.

Nowa wersja 1.4.35 umożliwi Państwu między innymi:

+ podczas dodawania czynności po zmianie daty czas rozpoczęcia, data czas zakończenia automatycznie zmienia się na taką samą datę jak czas rozpoczęcia plus jedna godzina,

+ przypomnienie w czynnościach - podczas dodawania czynności domyślnie zaznaczone przypomnienie z datą na godzinę przed zakończeniem czynności,

+ w przypadku rodzaju czynności rozprawa alert (przypomnienie) o rozprawie pojawia się na dobę wcześniej,

+ podczas dodawania zadań automatycznie zaznacza się przypomnienie z datą o dobę wcześniej,

+ w głównym panelu zadania przeterminowane wyświetlają się na czerwono,

+ wyświetlanie panelu zadań - skrócenie tabeli i wyświetlenie danych zadania pod nią,

+ przypomnienie wyświetla się wykonującemu i zlecającemu zadanie,

+ moduł powiadamiania o braku aktywności w sprawie dla opiekunów,

+ modyfikacja dodawania zadań – dodając zadanie ze sprawy brak możliwości edycji klienta i sprawy,

+ dodając zadania z poziomu klienta brak możliwości zmiany klienta,

+ automatyczne podpowiadanie opiekuna sprawy podczas dodawania zadań,

+ automatyczne powiadamianie opiekuna po dodaniu nowej sprawy,

+ dodanie kolumny Lp. uwzględniającej wyniki sortowania,

+ dodanie pomocy do filtrowania,

+ rozszerzenie składni filtrowania,

+ rozszerzone filtrowanie w sprawach, klientach, zadaniach,

+ zamiana zadań na czynności,

+ dodatkowa kolumna w raporcie czynności w sprawie – opis,

+ zmiana sposobu wysyłania plików FTP – po nie udanej próbie następuje kolejna, zapis do bazy dopiero po dodaniu pliku,

+ dodano symbol typu sprawy do listy dla numerów spraw i możliwość dodania (usunięcia) stałej wartości do Lp.. Szerokość kolumny Nr jest dobierana wg max szerokości wybranych składników numeru,

+ rozszerzone definiowanie numerów spraw o dodatkowy separator, np. schemat ze spacją: "1000, 2011/10". Ponadto ustawia automatycznie szerokość kolumny Nr w zależności od schematu,

+ autonumerowanie spraw według zadanego schematu definiowanego w panelu administracyjnym,

+ zmiana kolumny typ sprawy na klient w raporcie spraw,

+ generowanie raportu z tabeli sprawy,

+ edycja etapu sprawy,

+ usuwanie klientów z archiwum,

+ usuwanie spraw z archiwum,

+ możliwość uruchomienia serwera jako usługi,

+ możliwość uruchomienia aplikacji na bazie MySQL,

+ synchronizacja z książką adresową dla MAC,

+ każdy opiekun klienta ma włączone uprawnienia dla spraw danego klienta,

+ dwukrotne przyspieszenie otwierania klientów i spraw,

+ możliwość przeglądania szczegółów klienta w archiwum,

+ możliwość przeglądania spraw w archiwum,

+ dane klienta widoczne w sprawie,

+ zwiększenie rozmiaru tabeli czynności i zadania,

+ alfabetyczna lista pracowników (przydzielanie zadań i opiekunów),

+ zmiana struktury bazy danych,

+ rozszerzenie bazy adresowej – możliwość wprowadzenia większej ilości danych, np. fax. 1, fax. 2, itp.
Powrót do aktualności
Zaufali Nam:
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Ministerstwo Spraw Zagranicznych
  • Ministerstwo Zdrowia
  • Ministerstwo Sprawiedliwości
  • Ministerstwo Nauki
  • WUP
  • WUPW
  • Samorząd
  • WPU
  • Centrum Kształcenia
  • Lębork
  • NCK
  • AGH
  • Września
  • BPS
  • Muza
  • Mokate
  • Cube ITG

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta
Tel.: 61 640 23 20
Faks: 61 640 23 25

obsluga_klienta@info-baza.pl

Info Baza Sp. z o.o.
ul.Żwirki i Wigury 17
62-300 Września

pon. - pt.: 8:00 - 16:00
Kancelariusz to nowoczesny program
do zarządzania twoją kancelarią
dla małych, średnich i dużych kancelarii.
Korzyści z wyboru Kancelariusza:
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU I PIENIĘDZY
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
INTUICYJNOŚĆ OBSŁUGI
ZGODNOŚĆ Z OBOWIĄZUJĄCYM USTAWODAWSTWEM
statystyka